Yardım

Nasıl Sipariş verebilirim ?

Interflora.org.tr den çiçek siparişi vermek çok kolay. Altı basit adımı takip ederek siparişinizi verebilirsiniz.

  1. Çiçek göndereceğiniz adresi seçin,
  2. www.interflora.org.tr'nin size sunduğu ürünler arasından size uygun olanı seçin,
  3. Fiyat aralığını ve Çiçek teslimat tarihini belirleyin,
  4. Çiçeğin Teslim Adresini ve sipariş bilgilerini girin mesajınızı yazmayı unutmayın,
  5. Kişisel bilgilerinizi girin,
  6. Son olarak karşınıza gelecek olan sipariş onay ekranını onaylamanızla birlikte çiçek siparişiniz işleme konularak, en yakın Interflora üyesi çiçekçimize iletilecektir.

Çiçek siparişinizle ile ilgili ihtiyaç duyabileceğiniz konularda size yardımcı olmaya hazırız.

Önemli Bilgiler

Çiçek siparişiniz, herhangi bir gecikme olmaksızın vaktinde teslim edilecektir.

Fakat, aşağıdaki hususlara dikkat ederek gerekli bilgileri vermeniz çok önemlidir. Hastaneye gönderilen çiçeklerde, bölüm ve oda numarasını, (Örneğin : Nöroloji Servisi 15 numaralı oda); Otellere yollanan siparişlerde ise oda numarası ve alıcının ismini (grup ve çiftin ad vb.) lütfen belirtiniz.

Dikkat: Çiçek siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.

Dikkat: Çiçek siparişinizle ilgili olarak göndereceğiniz e-postalarda asla kredi kartı numaranızı yazmayınız.

Sipariş Onayı

Her siparişinizle ilgili olarak birkaç dakika içinde sipariş numarası ve siparişinizle ilgili detayları içeren bir e-mail alacaksınız. Herhangi bir aksilik olmadığında teslimatın yapıldığı ile ilgili bir bilgi gönderilmez. Yaşanabilecek her hangi bir sorunda bize bildirmiş olduğunuz iletişim bilgilerinden size ulaşılacaktır.

Herhangi bir sorunuz için bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Eğer otomatik olarak yollanan sipariş onay e-mailini almazsanız, lütfen bizimle temas edin.

Teslimat

Uluslararası alanda benzersiz olan çiçek teslimatı ve sipariş servisimiz, saati saatine teslimatlarını gerçekleştirebilmektedir. Zaman dilimleri ve yerel mesai saatlerinin farklılıklarından dolayı aşağıda belirtilen şartlar altında garantili teslimat yapılmaktadır. Sistemimiz, çiçeğin teslim edileceği ülkenin tatil ve mesai saatlerine göre siparişinizin teslim edilip edilemeyeceği bilgisini size vermektedir.

  • Cumartesi öğleden sonraları veya pazar günleri ve resmi tatillerde teslimat garantimiz yoktur.
  • Askeri Bölgelere, gemilere, limanlara, havaalanlarına ve kamp alanlarına teslimat garantimiz yoktur.
  • Alıcının çiçeğinizi kabul etmemesi durumunda siparişinizi iptal edemezsiniz.
  • Özel siparişleriniz için lütfen bizimle temasa geçiniz.
  • Sitemiz üzerinden verdiğiniz çiçek siparişleri, Fiyatı, Kalitesi ve Alıcıya, zamanında ulaştırılması bakımından INTERFLORA Garantisi altındadır.
  • Çiçek siparişleriniz, Yurt İçinde; İnterflora üyesi seçkin çiçek mağazaları tarafından teslim edilir. Yurt Dışında ise ; ilgili ülkenin İnterflora ünitesi kanalıyla, Interflora üyesi çiçekçiler tarafından teslim edilmektedir.
  • Aynı gün teslimat ; Yurt İçinde saat 16:00'a kadar, Yurt Dışına aynı gün saat 12:00'a kadar verilen siparişler garanti edilir.
  • Uzak Doğu ve Avustralya'ya verilecek siparişler saat farkı sebebiyle en az bir gün önceden verilmelidir. Cenaze ve düğün merasimleri dışında saat garantisi verilmez.
  • Pazar Günleri ve Resmi tatil günlerinde teslimat garantisi verilmez. İlk iş günü teslim edilir.
  • Fiyatlara KDV ve diğer teslimat giderleri dahildir. Ancak çiçekçi olmayan yada 15 km.' den daha uzun mesafelere nakliye ücreti talep edilebilir.
  • Sipariş hazırlanmadan önce, müşteri dilerse siparişi iptal edebilir. Ancak hazırlanan siparişler iptal edilemez.

Garantiler

Müşteri memnuniyeti, çiçekçilerimizin en önem verdiği unsurdur. Tüm siparişleriniz, en kaliteli malzeme ve en taze çiçeklerin kullanılacağı garantisi ile profesyonel çiçekçiler tarafından hazırlanır. Çiçeklerin teslimatı da çiçekçilerimiz tarafından gerçekleştirilir.

Eğer servisimizden memnun kalmazsanız, müşteri hizmetlerini aramakta tereddüt etmeyin.

Tüm siparişleriniz birkaç dakika içinde ilgili çiçekçiye iletilir.

Tüm teslimatlar INTERFLORA üye çiçekçileri tarafından gerçekleştirilmektedir. Kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde 3. şahıslara verilmez INTERFLORA’nın Gizlilik İlkeleri çerçevesinde korunur.

Müşteri servislerimize her türlü görüş öneri ve şikayetlerinizi çekinmeden iletebilirsiniz.

İlginize teşekkür ederiz.

Kredi Kartı Sorunları

Size kolaylık sağlamak ve bilgi vermek amacıyla sitemizde döviz dönüşüm işlemleri yapılmakta ve döviz kurları otomatik olarak güncellenmektedir.

Fakat kredi kartından sadece USD, EURO ve TL cinsinden ödeme yapabilirsiniz. Bununla beraber, günlük döviz kurları ile ilgili olarak kredi kartı firmaları farklı kurlar uygulamakta ve bu tür durumlarda kredi kartı firmasının belirlediği kur uygulanmaktadır.

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir.

Başlıca nedenler:

  1. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması,
  2. Kart numarasını hatalı girmeniz,
  3. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
  4. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
  5. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
  6. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
  7. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olmasıdır.

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için, kartı aldığınız banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

Teknik Sorunlar

En iyi görüntüyü 1024x768 ve üzeri çözünürlükte elde edebilirsiniz.

Internet Explorer 7.0 veya üstü, Mozilla 2.0 veya üstü browserlar kullanınız. Bunlar dışındaki browserlar ile karşılaştığınız sorunları lütfen teknikdestek@interflora.org.tr adresine bildiriniz.

Sitenizin olanaklarından sağlıklı bir şekilde yararlanabilmeniz için browser'iniz cookie, SSL ve Java Script kullanımına açık olmalıdır.

IP adreslerinizi sizi tanımak, yardım servislerimizi size göre kişiselleştirmek ve hizmet kalitemizi arttırmak amacıyla kullanmaktayız. Sistemimiz “Cookie” teknolojisini alışveriş işlem basamaklarınızı takip amaçlı kullanmaktadır. "Cookie"ler kesinlikle kişisel bilgilerinizi içermez ve sizin siteyi terk etmenizden sonra 24 saat içinde silinir.

(Lütfen sitemizde karşılaştığınız teknik sorunlarla ilgili göndereceğiniz e-postalarda, kullandığınız işletim sistemi, browser adı ve browser versiyonunu, Internet'e bağlandığınız servis sağlayıcının adını, sorunla hangi işlemi yaparken ve ne zaman karşılaştığınızı detaylı olarak belirtiniz.)


Sık Sorulan Sorular


#İnterflora nedir?
Türkiye’nin her yerine ve Bütün Dünyaya güvenli ve kolay çiçek gönderme organizasyonu.

#İnterflora ne zaman kuruldu?
06.10.1976

#İnterflora’nın sahipleri kim?
Kar amacı gütmeyen dernek statüsü.

#İnterflora’ya nasıl ulaşırım?
www.interflora.org.tr web sitesi ve 212 210 4 210 müşteri hizmetleri

#İnterflora’ya nasıl üye olurum?
Web sitesi üzerinde sağ üst köşede yer alan “ücretsiz üye ol” bölümünden üye olunur.

#İnterflora üyesiyim, nasıl üye girişi yaparım?
Web sitesi üzerinde sağ üst köşede yer alan “kullanıcı girişi” bölümüne kullanıcı adı ve şifre girilerek üye girişi yapılır.

#Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
www.interflora.org.tr web sitesi üzerinde sağ üst köşede yer alan “parolamı unuttum” seçeneğine tıklayarak açılan pencereye e-posta adresi
girildiğinde yeni bir şifre gönderilir.

#Üyelik için yaş sınırı var mı?
Hayır herhangi bir sınırlama yok.

#Üyelik ücretli mi?
Hayır ücretsiz.

#Üye olmadan ürünleri görebilir miyim?
Evet üye olmadan ürünler görülebilir

#Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet üye olmadan alışveriş yapılabilir

#Üyelik avantajları neler?
Kampanyalardan ve indirimlerden haberdar olur, geçmiş siparişler takip edilir. Özel günler hatırlatılır.

#Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Üye girişi yapıldıktan sonra “Hesabım” a girilerek güncellenir

#Üyelik bilgilerimin güncel olması neden önemli?
Siparişlerin sorunsuz gitmesi ve sonuçların bildirilmesi için önemli

#İnterflora’dan alışveriş yapmanın avantajı nedir?
Müşteri memnuniyeti öncelikli, kalite odaklı çiçek gönderimi.

#Aradığım ürünü nasıl bulurum?
“Kategoriler” veya “Hızlı çiçek arama”

#Aldığım ürün sorunlu çıktı, ne yapmalıyım?
Eğer hata interflora’dan kaynaklıysa biriber ürünün yeniden teslimi.

#Siparişimi etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
En geç Teslim tarihiinden bir gün önce iptal edebilir. E-posta veya 212 210 4 210 nolu telefondan iptal edebilir.

#Siparişimi ettim, ücret iadesini ne zaman alırım?
İptal edildiği gün ücret iade edilir.

#‘Ödeme kontrol süreci’ ne demek?
Havale ile ödeme yönteminde ücretin hesaba işlenmesinin kontrolü

#Başka birine ait kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Evet

#Taksitli ödeme yapabilir miyim?
Maalesef yapılamaz.

#Nasıl ödeme yaparım?
Seçilen ürün satın alındığında ödeme sayfasındaki hesap numaralarına

#Havale için ekstra ücret ödemem gerekir mi?
Müşterisi olduğunuz banka koşullarına bağlı.

#Havale hesap numaralarınız nedir?
Satın alınan ürünün ödeme sayfasında “havale ile ödeme” tercih edildiğinde mevcuttur.

#‘Teslimat Adresi’ nedir?
Çiçeğin Teslim edileceği, çiçceği alacak şahıs ya da kurumun adresi.

#‘Fatura Adresi’ nedir?
Ürünü satın alan müşteriye gönderilecek fatura bilgileri ve Fatura Teslim adresi

#Faturam teslim edilmedi ne yapabilirim?
Fatura fotokopisi “aslı gibidir” kaşelenerek tekrar gönderilir.

#Kargo ücretleriniz nedir?
Fatura gönderilerini “interflora” ödemektedir.

#Nasıl sipariş veririm?
www.interflora.org.tr web sitesindeki ürünlerden herhangi biri seçildiğinde “satın al” butona tıklanarak ürünün satın alma işlemi başlar.

#Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?
Ürün satın alındığında verilen 4 haneli sipariş numarası ile

#Siparişimi neden iptal edemiyorum?
Sipariş hazırlandıya ve yola çıktıysa ve teslimat yapıldıysa iptal edilemez.

#Siparişlerimi nereden takip edebilirim?
www.interflora.org.tr üzerinde sol tarafta “sipariş durumu sorgula”

#Son siparişlerimi nereden görürüm?
Site üyesi ise “Hesabım” dan görür


Bir Çiçek Hikayesi:

1908 yılında Almanya'daki çiçekçiler 'in bir araya gelmesiyle FLEUROP teşkilatı kurulur. Bunu, 1910 yılında Amerika'da FTD teşkilatı ve 1923 yılında ise İngiltere'de INTERFLORA teşkilatının kuruluşu izler. Daha sonraları Avrupa Birliği olarak FLEUROP - INTERFLORA adıyla Avrupa teşkilatı birleşir. 1946 Yılında FTD Amerika teşkilatı kurulur ve bu da elinde çiçekle koşan adam olarak sembolize edilir ve günümüzde 158 ülkede 50.000'i aşkın üyesi ile hizmet veren devasa bir organizasyona dönüşür. İNTERFLORA Dünya Teşkilatında ülkemizi temsil eden tek yasal kuruluş olan İNTERFLORA ÇİÇEKÇİLERİ DERNEĞİ, İçişleri Bakanlığı'nın 23.06.1976 gün ve 5788 sayılı onayı ile kurulmuştur. INTERFLORA TÜRKİYE www.interflora.org.tr internet adresinde çiçek hizmeti vermektedir.